آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برخورد عجیب مدیران شهرخودرو با رحمتی+ ویدئو| دعوتی که میزبان نداشت!

  • کد خبر: ۷۸۸۱۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
برخورد عجیب مدیران شهرخودرو با رحمتی+ ویدئو| دعوتی که میزبان نداشت!
مدیران شهرخودرو با وجود اینکه از مهدی رحمتی دعوت کرده‌بودند تا برای مذاکره به این باشگاه برود، اما در این جلسه غیبت کردند تا رحمتی بدون مذاکره، باشگاه را ترک کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ظهر امروز اتفاقی عجیب برای باشگاه لیگ برتری شهرخودروی مشهد رقم خورد. مدیران این باشگاه و اعضای هیات مدیره در شرایطی که مهدی رخمتی را روز گذشته برای حضور در جلسه دعوت کرده‌بودند، خود در این جلسه غایب بودند تا رحمتی با صندلی‌های اتاق مذاکره کند!

رحمتی که سال قبل نتایج قابل قبولی با شهرخودرو کسب کرد و این تیم را در میانه‌های جدول لیگ برتر نگه داشت، این فصل برای مذاکره در راستای ادامه همکاری به باشگاه دعوت شد، اما با صندلی‌های خالی اتاق جلسات باشگاه روبه رو شد.

بعید است که رحمتی دیگر برنامه ای به حمیداوی ارائه کند.از آن سو هم خبر می رسد که منصوریان یا خطیبی، هر کدام بتوانند اسپانسر و پول بیشتری برای باشگاه بیاورند، به عنوان سرمربی جدید باشگاه شهرخودرو انتخاب خواهندشد.

ویدئو حضور رحمتی در باشگاه شهرخودرو و غیبت مدیران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->